VRIJE BASISSCHOOL ZOUTLEEUW

Samen op weg!

CLB

Onze school werkt nauw samen met:

Onze school werkt nauw samen met het Vrij CLB Brabant Oost – vestiging Tienen :

Vrij CLB Brabant Oost

Vestiging Aarschot
Bekaflaan 63
3200 Aarschot
 016 56 72 39

Vestiging Diest
Mariëndaalstraat 35
3290 Diest
 013 31 27 29

Vestiging Keerbergen
Molenstraat 42
3140 Keerbergen
 015 50 93 20

Vestiging Tienen
Veldbornstraat 18
3300 Tienen
 016 81 31 05

Vrij CLB Brabant Oost staat voor u klaar in de vestigingen van Aarschot, Diest, Keerbergen en Tienen.
Het CLB is open van maandag tot vrijdag van 8.30u. tot 12.30u. en van 13u. tot 16u.
Aansluitend is het CLB telefonisch bereikbaar tussen 8u. en 8.30u. en op maandag, dinsdag en donderdag van 16u. tot 18u. (niet tijdens schoolvakanties).
Wens je meer informatie over de werking van het CLB?
Of wil je weten welke CLB-medewerker verbonden is aan onze school?
Dan verwijzen we u graag naar de website van het CLB: Vrij CLB Brabant Oost | Vrij CLB Netwerk .

CLB

De onderwijskiezer

Onderwijskiezer logo2014 300px baselinewit

Download: Info CLB

Uitleg CLB in verschillende talen:

русский
Hrvatska
Türk
Polskie
العربیة
- український

Naast het CLB werkt onze school ook samen met het Ondersteuningsnetwerk Centrum.

logo ONC